Monday, February 2, 2009

28.01.09

Eile 6htul alustasime oma trippi Hispaanias poole. Rongis6it oli meie jaoks pikk- 3 tundi loksuvas, katkises stagnaaegses rongis, kus pileti eest pidi maksma lattides eestikeelt mittek6nelevale vanaprouale.
Nagu arvata oli, sai meil ka seal rongis sigamoodi nalja nagu tavaliselt. L6pukls p2rast v2sitavat s6itu j6udsime ilusate ja tervetena Riiga- rong ei s6itnudki r66bastelt v2lja:D
Rongile oli ilusasti vastas kena Couchsurfingu noormees nimega Mario, koos oma s6braga.
Viisime oma rasked pagasid Mario poole. Edasi otsustasime minna yheskoos linna uuditstama.
K6igepealt kylastasime v2ikest pubi, kus parasjagu toimus Couchsurfingu kokkutuleku pidu, kus oli koos palju erinevatest rahvustest inimesi ja ka couchsurfingu looja-isiklikult! :)
Kuna rahvast oli palju ja vabu kohti eriti ei olnds ja meie sealt kdagi ei teadnud, otsustasime lahkuda. Sattusime juhuslikult baari nimega French, mis oli super! -T2pselt nagu meie Triiiinu Baar!
N2gime seal ka eestlasi! Magama saime v2ga hilja ja hommiku2ratus oli vara, nii et magada me peaaegu ei saanudki.
Hommikul l2ks v2ga kiireks, olime juba kaotamas lootust lennukile j6uda. Kuid OHHH ime, j6udsime! Kuid takistusi jagus sellegipoolest.. Minul oli k6igest "normaalsete" m66tmetega seljakott, poleks arvanud et sellega probleeme tekib, pigem oleks Lianel pidanud tekkima, kuna tal reisikott (palju suurem pealtn2ha).. L2takatest turvat66tajad k2skisid meil oma kotid toppida mingi asja sisse, kui ilusti mahub, saame l2bi kontrollist, kui ei, siis viska oma asju kotist 2ra prygikasti v6i topi k6ik riided selga- ise tead. Liane suur reisikott l2ks l2bi, minu v2ike seljakott mitte. Hakkasin siis aga riideid selga toppima ja kotti pigistama 6hemaks :d
6nneks lasti mind siis l2bi, aga avastasin, et mul pass kadunud, just oli k2es-enam pole. L2ksin paanikasse, jooksin tagasi turvat66tajate juurde, nemad ei teadnud asjast midagi, l6puks siiski avastasin, et pass on taskus- tyypiline mina :d
J2rgmine kontroll- v2ga p6hjalik! Jakid pidime m6lemad seljast v6tma ja peale selle Liane pidi oma v66 2ra v6tma ja mina isegi jalan6ud :D
L6puks lennuki peal. S6it m66dus sujuvalt ja v2sitavalt.
Lennuk maandus "EiKusagil" Weeze-i lennujaamas. Olime natuke aega lennujaama wc-s olnud, kui ma (nyyd r22gib Liane) avastasin, et olen j2lle oma mobla kuskile 2ra kaotanud nagu alati mul kombeks :D Arvata v6is et see pm mul kuskil kotis ja alles. Kuid seekord t6esti seda polnud- j2tsin selle lennukisse, kas istmete vahele vs panin selle yles k2sipagasi sahtlisse kogemata kotti 2rav6ttes. Tormasin siis kiiresti telefoni otsima. Lennuki l2hedale mind muidugi ei lastud. P66rdusin siis infosse, et mul slline probleem. Lubati v2lja uurida kas on seal v6i ei, helistati lennukisse.Pidime ilmatu aeg ootama seal.L6puks 6eldi, et ei leitud!
Jah, j2in selles ilma ja ma tean, et mu telefon lendas nyyd lennukiga minema.. Kaugele-kaugele:D
Nyyd istume lennujaama kohvikus Maarjaga, joome Heinekese 6lut, mida me tavaliselt kunagi ei joo :D m6tleme siin mis nyyd edasi saab. Meil pole vist muud valikut, kui j22da lennujaama 66seks, kuigi j2rmine lennuk v2ljub alles homme 6htul Malagasse, praegu alles p2ev:s
Ei tea, mis nyyd saab, pole Maarjal arvet et kuhugi v2lja helistada, mul pole telefoni, kus oli arvet. Jama lugu, aga kyll me midago v2lja m6tleme nagu alati!
Kuna lennujaamas on k6ik r66vlid ja tahavd toidu, joogi eest yyratu summa raha, otsustasime, et otsime lennujaama ligidal oleva v2ikese linna yles, seal l2heme kohaliku supermarketisse ja ostame syya, juua odavalt, et tegevust jaguks ja n2lga ei sureks j2rgmise p2evani :D
Bussiga saime tagasi lennujaama, seal m6tlesin igaksjuhuks veel yle kysida, et 2kki on mobla leitud kuidagi (lootus sureb ju viimasena)
Ja ohhh imede ime :D Mobla oli leitud! Sain 10 minuti p2rast selle k2tte ja k6ik oli j2lle endine . Minul oli mobla arvega ja Maarjale saadeti eestist kaa arvet, et kedagi k2tte saada :D L6pp hea, k6ik hea!
Nyyd oli ainult yks mure- 24 tundi lennuni veel j22nud, mida teeme nii kaua siin!?
K2igepealt kuulasime musa moblast ja l2pakast, kuni k6ik akud tyhjaks said, siis 6ppisime s6nastikust hispaania keelt, s6ime-j6ime jne.
Kella 1 ajal 66sel lykkasime ootepingid vastastiku kokku ja j2ime yksteise kaissu magama. 66 m66dus v2ga rahutult ja ebamugavalt, kylm oli. L6puks kolisime ylesse korrusele magama, sest seal peaks ikka soojem olema, kuna soojus l2heb ju ylesse :D Seal olid k6ik pingid t2is ja olime sunnitud p6randale magama minema, kus polenud teps mitte parem:D
Magasime seal m6ned tunnid, kuid kaua ei suutnud seal olla, kuna kylm hakkas meid 2ra v6tma. M6tlesime korra isegi soojasse wc-sse magama minna, aga siiski ei teind seda, kuna seal k6ik taidlevad ringi ja imelik oleks seal olnud. Otsisime hoopis vabad pingid ja l2ksime j2lle nendele magama. Maarja 2rkas esimesena yles, 6eldes "Liane 2rka! Kell juba 12 p2eval!" :D
Aega oli veel Check ini-ni j22nud 4 pikka tundi. Tund aega sellest veetsime wc ja pesisime, kusisime ja kasisime end puhtaks. Siis avastasime, et kellad meil lykkamata ja peame tund aega rohkem ootama :D
Et aega parajamaks teha v6tsime v2lja m2ngukaardid ja nagu k6vad mutid ikka, hakkasime Eesti raha peale Pokkerit m2ngima ja aeg lendaski nagu LIND :d
Hakkasime siis valmistuma kaua oodatud Malaga lennuks, turvakontroll oli sada korda etem, kui l2takate maal- k6ik sujus suurep2raselt v.a see, et turvat66tajad valetasid meile v2rava nr-i kust meie lend l2heb aga tublid ja nutikad nagu me oleme, s6itsime ikka Malagasse, mitte Londonisse, kuhu meid suunati :D

NB :Blogi sai juba lennujaamas valmis kirjutatud, aga Liane l2pakaga netti ei saanud, praegu istume netipunktis ja kirjutasime k6ik ymber! Olem Hispaanias.. Marbellas! Ooodake ja kibelege veel, siis saat meie hispaania muljeid kaa lugeda!
Ciaoo:)
Kallid meie m6lema poolt :)

1. Ma ütlen teile ,et te olete super osavad ;)
    Küll teil on ikka põnev reis .. Tahaks ka täiega koos teiega olla :D deeeeeeeeeeeem ma jubedalt igatsen teid ! :P
    Kirjutage juba kiiremini järgmine jutt ;) Tahan täiega lugeda juba :D
    Musid teile :*

2. Andis seda esimest osa ikka oodata... aga tasus ära:)! Päris lõbus lugemine:)
    Loodan et te rohkem asju ei kaota( ja iseennast ka mitte)!
    Üldiselt on kogu see jutt niiiiii teielik!Ma peaaegu vaatasin nagu filmi teist( komöödia; pealkiri võiks olla - kaks kohukest ja nende seiklus:))
    Lõbutsege täiega ja Mammu- loodan et oled tervemaks saanud! Arvan et külmetasid ennast seal "Eikusagil" Weeze lennujaamas ära!Järgmine kord ronige rohkem üksteise kaissu, siis ei külmeta ära:)
    Otame pikkade silmadega uusi muljeid! Emme -issi( Mammu omad siis jätkuvalt)